Data licitatiei 11.12.2017

Expirat

Furnizarea de produse si anume:“ Imbracaminte, incaltaminte, articole de voiaj si accesorii” Cod CPV 18000000-9, conform Tabelului anexa la Caietul de sarcini de catre furnizorul declarant castigator, la sediul Centrului de Plasament “Gulliver”
Data licitatiei 11.12.2017
Expirat
105
105
Valoare estimata : 16,300 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2764197 Data publicarii : 05.12.2017 Tara/Judet: RO/Sibiu
Descriere scurta:

Obiectul contractului consta in furnizarea de produse si anume:“ Imbracaminte, incaltaminte, articole de voiaj si accesorii” Cod CPV 18000000-9, conform Tabelului anexa la Caietul de sarcini de catre furnizorul declarant castigator, la sediul Centrului de Plasament “Gulliver” pentru anul 2017(pana la 22.12.2017). Preturile din tabelul anexa la Caietul de sarcini sunt cu titlu estimativ,trebuie sa se incadreze ca si pachet in valoarea estimata. Produsele sunt solicitate pentru desfasurarea corecta si in conditii optime a activitatii de ingrijire si gazduire a copiilor institutionalizati in cadrul centrului si vor raspunde cerintelor din caietul de sarcini si normelor legale in vigoare.

Coduri CPV:

18000000-9 - Îmbrăcăminte, încălţăminte, articole de voiaj şi accesorii

Textul licitației

i consta in furnizarea de produse si anume:“ Imbracaminte, incaltaminte, articole de voiaj si accesorii” Cod CPV 18000000-9, conform Tabelului anexa la Caietul de sarcini de catre furnizorul declarant castigator, la sediul Centrului de Plasament “Gulliver” pentru anul 2017(pana la 22.12.2017). Preturile din tabelul anexa la Caietul de sarcini sunt cu titlu estimativ,trebuie sa se incadreze ca si pachet in valoarea estimata. Produsele sunt solicitate pentru desfasurarea corecta si in conditii optime a activitatii de ingrijire si gazduire a copiilor institutionalizati in cadrul centrului si vor raspunde cerintelor din caietul de sarcini si normelor legale in vigoare. Valoarea estimata fara TVA: 16300.00 RON Conditii contract: Produsele trebuie sa fie noi, nefolosite. Achizitorul se obliga sa plateasca pretul produselor livrate de catre furnizor in contul furnizorului deschis la Trezorerie cu OP. Furnizorul se obliga sa furnizeze produsele la standardele si/sau performantele prezentate in Caietul de sarcini, in Anexa la Caietul de sarcini, conform prezentului anunt din SEAP, dar si cele descrise in Oferta asumata, pana la data de 22.12.2017. Furnizorul isi asuma riscuril

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT