Data licitatiei 29.10.2014

Expirat

iluminat ornamental
Data licitatiei 29.10.2014
Expirat
110
110
Valoare estimata : 500,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 911936 Data publicarii : 15.10.2014 Tara/Judet: RO/Prahova
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L. Numar invitatie: 366020 / 16.10.2014 Denumire contract: iluminat ornamental Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L. Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: +40 0244525252, Fax: +40 0244510353 , Email: achizitiipublice@sguploiesti.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon:+40 0244525252, fax:+40 0244510353, persoana de contact:CRISTIAN PETRICA I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL,str. Valeni nr. 32, Ploiesti, Sala de sedinte etaj 2. I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: iluminat ornamental II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare prin inchiriere produse pentru iluminat ornamental, pentru perioada sarbatorilor de iarna 2014-2015, din Municipiul Ploiesti, jud.Prahova, conform caietului de sarcini. Furnizorul va include in pretul unitar al produselor pentru iluminat ornamental si transportul. Montarea, demontarea si intretinerea produselor pentru iluminatul ornamental si conectarea/deconectarea la reteaua electrica se va realiza cu personalul autorizat al autoritatii contactante. II.1.6) CPV: 34993000-4 - Iluminat stradal (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 500,000 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare 1.Garantia de participare 10.000 lei.Data pentru care se determina echivalenta dintre lei si alte valute este cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. 3.Garantia pentru participare se va constitui intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari,care se prezinta in original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. 4.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse avand in vedere prev.art 33 alin 3 din H.G.925/2006. 5.Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si înainte de adjudecare; -revoca oferta dupa adjudecare; - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei. 6.Returnarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.925/2006. 7.Pt.IMM-uri Legea 346/2004. Garantie de buna executie 1.Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA. 2.GBE se va constitui cf.art.90 din H.G. 925/2006, in oricare dintre formele prevazute. 3.Achizitorul va emite pretentii asupra GBE, in urma prejudiciului, daca op.ec.nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru op.ec., precizand obligatiile ce nu au fost respectate. 4.Restituirea GBE se face in baza art.92 ali.(1) din H.G.925/2006 (in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre furnizor a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat achizitorul pana la acea data pretentii asupra ei) 5.Pt.IMM-uri Legea 346/2006 III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea-in original.Vor depune aceasta declaratie solicitata la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire. 2.Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006-in original. Vor depune aceasta declaratie solicitata la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006. 3.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul (copie lizibila), sau copie legalizata. Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op.ec. pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.4) din H.G. 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 ali.(3) din Ord. 509/2011. Vor depune aceast certificat solicitat la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). 4.Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006-in original.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contactante: Director General-Donald Nicolae Constantin, Director Economic-Elena Trican, Director General Adjunct-Ovidiu Negulescu. Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Marius Panainte - Director Directia Proiectare,Intretinere Domeniul Public; Membrii: Cristian Petrica - Coordonator Compartiment Marketing, Aprovizionare, Achizitii, Catalin Diaconita - Coordonator Compartiment Iluminat Public, Emeric Dragomir - Compartimentul Juridic-Contencios, Mihaela Dumitrescu - Sef Serviciul Financiar-Contabilitate. Restrictiile se extind asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus. Vor depune aceasta declaratie solicitata la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii) si subcontractant (in cazul subcontractarii). 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - in original.Vor depune aceast certificat solicitat la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexat o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatie de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documnetele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. Deasemenea in aceiasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original. Toate celelalte documente solicitate la aceasta sectiune pot fi prezentate de ofertanti in oricare din urmatoarele forme:in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul (copie lizibila), sau copie legalizata. 1.Certificat constatator emis de O.N.R.C. sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul (copie lizibila), sau copie legalizata.Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme, acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. În cazul în care operatorul economic, clasat pe primul loc, în urma evaluarii, a depus certificatul constatator în copie conform cu originalul,autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, înainte de încheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului în original sau copie legalizata. Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmat.persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexat o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatie de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documnetele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. Deasemenea, in aceiasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Capacitatea economica si financiara Descriere: 1.Fisa de informatii generale ale societatii cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, (2013, 2012, 2011), sa fie min. 1.000.000 lei. 2.Pt.IMM-uri media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se reduce la 50%. IMM-urile vor prezenta Declaratie priv.incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Tertul sustinator (in cazul sustinerii) poate sa prezinte un angajament ferm. Toale documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: 1.Experienta similara. Se va prezenta lista principalelor livrari din ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor. Din lista sa rezulte ca prin unul/maxim 3 contracte a furnizat produse similare in valoare cumulata de cel putin 500.000 lei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune. Toale documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune obligatoriu in original. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar vor fi prezentate in copie certificata in conformitate cu originalul. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora.,1.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice in conformitate cu prevederile art.188 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006. Prezentarea de documente care sa demonstreze ca op.ec.dispune de cel putin un mijloc de transport pentru transportul elementelor decorative (documente care confirma modul de dispunere a acostora -proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, valabil la data limita de depunerea a ofertei).Se vor accepta si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Toale documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune obligatoriu in original. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexat o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. 1.Certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii în conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent, acordat de un operatorului ec.de un organism de certificare recunoscut. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).In cazul asocierilor, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt.partea din contract pe care o realizeaza. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul (copie lizibila), sau copie legalizata. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea acestora. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 09:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2014 11:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 10:40

Coduri CPV:

34993000-4 - Iluminat stradal

Textul licitației

Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: iluminat ornamental II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare prin inchiriere produse pentru iluminat ornamental, pentru perioada sarbatorilor de iarna 2014-2015, din Municipiul Ploiesti, jud.Prahova, conform caietului de sarcini. Furnizorul va include in pretul unitar al produselor pentru iluminat ornamental si transportul. Montarea, demontarea si intretinerea produselor pentru iluminatul ornamental si conectarea/deconectarea la reteaua electrica se va realiza cu personalul autorizat al autoritatii contactante. II.1.6) CPV: 34993000-4 - Iluminat stradal (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 500,000 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Cond

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT