Instrumente de evaluare psiho-educationala pentru o orientare scolara si profesionala de calitate in invatamantul preuniversitar
Data licitatiei 04.08.2013
Expirat
56
56
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 192359
|
Data publicarii :
24.07.2013
|
Tara/Judet:
Bucuresti |
Descriere scurta:
Descrierea proiectului: Proiectul vizeaza cresterea calitatii serviciilor de expertizare si evaluare a copiilor/elevilor, inclusiv a celor cu cerinte educative speciale din invatamantul preuniversitar, in vederea consilierii si orientarii scolare si profesionale a acestora. Prin acest proiect, MEN va asigura implementarea unui pachet de instrumente de evaluare psiho-educationala care sa confere o abordare unitara si de calitate a intregului proces de evaluare a elevilor din invatamantul preuniversitar, precum si formarea unui numar de cel putin 1.300 de cadre didactice din invatamantul preuniversitar, implicate in procesul de evaluare psiho-educationala si de consiliere in vederea orientarii scolare si profesionale.
Coduri CPV:
80000000-4 - Servicii de învăţământ şi formare profesională
|
Textul licitației
a unui număr de cel puțin 1300 de cadre didactice din învăţământul preuniversitar, implicate in
procesul de evaluare psiho
-
educaţională şi de consiliere în vederea orientării şcolare şi profesional
e.
Obiectiv general:
Facilitarea accesului și participării
la educație de calitate a copiilor și elevilor din învățământul
preuniversitar general și special prin dezvoltarea mecanismelor și instrumentelor specifice evaluării în
vederea consilierii și orie
ntării școlare și profesionale
Obiective specifice:
O1:
Asigurarea accesului la educație al copiilor cu CES (cerințe educative speciale) prin i
dentificarea
,
elaborarea, dezvoltarea
şi implementarea
la nivel naţional
de instrumente
de evaluare psihologică
care să
sprijine
orientarea școlară și profesională în conformitate cu posibilitățile și nevoile acestora
O2:
Optimizarea serviciilor de consiliere și
orientare școlară și profesională
a elevilor din învățământul
general și cel special
prin utilizarea unor
instrumente standardizate care să asigure formularea adecvată a
opțiunilor prin corelarea aptitudinilor, intereselor și aspirațiilor
O3