ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI
Data licitatiei 11.09.2019
Expirat
4
4
Valoare atribuita : 147,500 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4172197
|
Data publicarii :
09.10.2019
|
Tara/Judet:
RO/Vrancea |
Descriere scurta:
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI
Coduri CPV:
15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
EREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI
II.1.2) Cod CPV principal:
Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 10 luni in scopul achizitionarii de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva „Elena Doamna” Focsani.Acord cadru cu maximum 3 operatori economici. Alimentele se vor furniza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. In cazul in care achizitorul sufera un prejudiciu din culpa contractantului sau presupusilor acestuia (de exemplu: subcontractanti, tertisustinatori etc) acesta din urma il va despagubii integral pe achizitor pentru pierderea suferita. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 4 zile.Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in