Data licitatiei 21.10.2019

Expirat

ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI
Data licitatiei 21.10.2019
Expirat
16
16
Valoare atribuita : 66,296 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 4235742 Data publicarii : 04.11.2019 Tara/Judet: RO/Vrancea
Descriere scurta:

ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI

Coduri CPV:

15890000-3 - Diverse produse alimentare şi produse uscate

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

EREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ „ELENA DOAMNA” FOCȘANI II.1.2) Cod CPV principal: Diverse produse alimentare si produse uscate (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Tipul contractului: Furnizare II.1.4) Descriere succinta: Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 9 luni in scopul achizitionarii de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva „Elena Doamna” Focsani.Acord cadru cu maximum 3 operatori economici. Alimentele se vor furniza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. In cazul in care achizitorul sufera un prejudiciu din culpa contractantului sau presupusilor acestuia (de exemplu: subcontractanti, tertisustinatori etc) acesta din urma il va despagubii integral pe achizitor pentru pierderea suferita. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 4 zile.Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 2

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT