Data licitatiei 15.10.2015

Expirat

POIM_CS1 : Asistenta Tehnica pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Prahova, in perioada 2014-2020
Data licitatiei 15.10.2015
Expirat
106
106
Valoare estimata : 60,703,135 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1323673 Data publicarii : 02.08.2015 Tara/Judet: RO/Prahova
Descriere scurta:

Conform Caiet de Sarcini din care enumeram:

Obiectivul general al contractului consta în elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare pentru finantarea din fonduri europene în perioada 2014-2020 a investitiilor prioritare identificate conform strategiei locale pentru dezvoltarea sectorului de apa si apa uzata în judetul Prahova, în vederea atingerii tintelor asumate de România prin Tratatul de Aderare la Uniunea Europeana, precum si în asigurarea suportului tehnic de specialitate pe parcursul implementarii proiectului de investitii si implementarea proiectului conform Contractului de Finantare.

Obiectivele specifice ale contractului sunt:
• Pregatirea aplicatiei de finantare pentru proiectul de investitii, inclusiv a documentelor suport: Studiul de Fezabilitate, studii de teren si alte studii solicitate la faza de studiu de fezabilitate, Analiza Cost Beneficiu, documentatii aferente procedurii de Evaluare a Impactului asupra Mediului, inclusiv documentatiile necesare pentru obtinerea, dupa caz, a avizului Natura 2000 (în cazul parcurgerii procedurii de Evaluare Adecvata) ori a declaratiilor Natura 2000, Analiza Institutionala
• Asigurarea sprijinului necesar pe parcursul evaluarii fezabilitatii proiectului propus pentru finantare, pâna la momentul aprobarii
• Revizuirea planului de achizitii si a graficului de implementare aferente proiectului major finantat din POS Mediu 2007-2013 pentru a stabili necesitatea preluarii în etapa de programare 2014-2020 a investitiilor sau a componentelor care nu se pot finaliza în perioada de eligibilitate a programului
• Organizarea a 4 (patru) seminarii (workshopuri) de prezentare a Studiului de Fezabilitate si a aplicatiei de finantare
• Elaborarea Documentatiilor Tehnice pentru obtinerea certificatelor, avizelor si permiselor conform cerintelor emitentilor astfel încat obtinerea acestora sa nu conduca la intarzieri în implementare
• Elaborarea proiectelor tehnice si a detaliilor de executie pentru contractele de lucrari de tip “Constructie” (FIDIC Rosu), conform planului de achizitii si conformarea în particular cu prevederile art. 22 din Legea nr. 10/1995
• Elaborarea documentatiilor de atribuire pentru contractele de lucrari (de tip “Constructie” - FIDIC Rosu si de tip “Proiectare si Constructie” – FIDIC Galben) rezultate din planul de achizitii si acordarea de sprijin prin desemnarea de experi diferite domenii pe parcursul procesului de evaluare si atribuire a contractelor
• Organizarea a 4 (patru) seminarii (workshopuri) de prezentare a documentatiilor de atribuire
• Asigurarea asistentei din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, prin experti de specialitate, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995
• Asigurarea conditiilor pentru implementarea în conditii optime a proiectului, prin asigurarea unor servicii moderne de management de proiect
• Asigurarea supervizarii cu personal calificat a lucrarilor din cadrul proiectului.

Coduri CPV:

71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
71322100-2 - Servicii de estimare pentru lucrări publice
71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică
79418000-7 - Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor

Textul licitației

, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) Alte institutii guvernate de legea publica Activitate (activitati) -Apă Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta POIM_CS1 : Asistenta Tehnica pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Prahova, in perioada 2014-2020 II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a pro

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT