Data licitatiei 28.03.2024

Expirat

Primaria. "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice –Sediu primaria, orasului Brosteni, judetul Suceava”.
Data licitatiei 28.03.2024
Expirat
19
19
Valoare estimata : 810,308 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8053903 Data publicarii : 14.03.2024 Tara/Judet: RO/Suceava
Descriere scurta:

Primaria. "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice – Sediu primaria, orasului Brosteni, judetul Suceava”.

Coduri CPV:

45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
45261410-1 - Lucrări de izolare a acoperişului
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
45315000-8 - Lucrări de instalare de echipamente de încălzire şi de alte echipamente electrice pentru clădiri
45332400-7 - Lucrări de instalare de echipamente sanitare

Textul licitației

>II.1.1) Titlu: Primaria. \"Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice – Sediu primaria, orasului Brosteni, judetul Suceava”. Numar de referinta:5927254202405 II.1.2) Cod CPV principal: 45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta II.1.4) Descriere succinta: Obiectul contractului contine executia lucrarilor pentru Corp de cladire C1. Reabilitare pentru pereti exteriori. Reabilitare tamplaria exterioara cu tamplarie exterioara performanta enegetic. Reabilitare pod si invelitoare. Reabilitare si modernizare energetica a instalatiilor (electrice, termice, sanitare). II.1.5) Valoarea totala estimata: Valoarea totala estimata: 810308.18 Moneda: RON II.1.6) Informatii privind loturile: Contractul este impartit in loturi: Nu Pot fi depuse oferte pentru: - Numarul maxim de loturi pentru care se poate depune oferta: Numar

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT