Data licitatiei 18.04.2024

Expirat

Proiectare și execuție lucrări pentru reducerea riscului de infecții nosocomiale la IUBCVT Tg. Mureș, în cadrul Proiectului finanțat prin PNRR
Data licitatiei 18.04.2024
Expirat
28
28
Valoare estimata : 3,957,278 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8117520 Data publicarii : 02.04.2024 Tara/Judet: RO/Mures
Descriere scurta:

Proiectare și execuție lucrări pentru reducerea riscului de infecții nosocomiale la IUBCVT Tg. Mureș, în cadrul Proiectului finanțat prin PNRR

Coduri CPV:

45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
45332000-3 - Lucrări de instalaţii de apă şi canalizare şi de conducte de evacuare
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
71242000-6 - Pregătire de proiecte şi proiectare, estimare a costurilor
71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică

Textul licitației

II: OBIECT II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Proiectare și execuție lucrări pentru reducerea riscului de infecții nosocomiale la IUBCVT Tg. Mureș, în cadrul Proiectului finanțat prin PNRR Numar de referinta:2684/29.03.2024 II.1.2) Cod CPV principal: 45300000-0 Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Proiectare si executare II.1.4) Descriere succinta: Serviciile de proiectare și execuția lucrărilor solicitate vor fi realizate de Contractant in conformitate cu cerințele și caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini și în baza DALI atașată. Lucrările care fac obiectul contractului trebuie proiectate, executate și finalizate de Contractant cel târziu la data de 30.09.2024. Valoarea estimata a contractului de achiziție NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse și neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 89.153,13 LEI (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situația în care sunt îndeplinite cerințele legale privind utilizare

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT