Data licitatiei 08.02.2016

Expirat

Proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului de investitii „Infiintare nou sediu central de birouri al C.A.S.M.B. prin reabilitarea, supraetajarea, recompartimentarea si schimbarea functiunii actuale a Blocului nr. 7, cu regim de inaltime actua
Data licitatiei 08.02.2016
Expirat
61
61
Valoare estimata : 10,446,470 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1582915 Data publicarii : 25.01.2016 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Obiectul contractului include: 1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele: 1.1. Intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor necesare executiei lucrarilor. 1.2. Elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizarii constructiei (DTAC) si organizarii executiei (DTOE) 1.3. Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie (PT+DE) 1.4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor 1.5. Elaborarea documentatiei tehnice "as-build" (daca este necesar) 1.6. Elaborarea documentatiei de exploatare, intretinere si urmarire in timp a constructiei 1.7. Emiterea certificatului de performanta energetica 2. Executia de lucrari care se refera, in principal, la urmatoarele: 2.1. Executia lucrarilor pentru realizarea constructiei si a instalatiilor aferente constructiei. 2.2. Procurarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice 2.3. Testarea si punerea in functiune a lucrarilor/utilajelor/ echipamentelor tehnologice executate/ montate in cadrul contractului 2.4. Urmarirea lucrarilor executate si remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor Valoarea estimata a contractului este de 10 446 470ron compusa din: 577 000 ron = Servicii de proiectare si asistenta tehnica 9 522 100 ron = Investitia de baza 56 000 ron = Organizare de santier 291 370 ron = Cheltuieli diverse si neprevazute (3% din valoarea contractului) Valorile nu contin TVA. Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi, dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008, Anexa nr. 4, pct. 5.3 litera d) - cheltuieli rezultate in urma modificarilor de solutii tehnice, cheltuieli suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul intreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta.

Coduri CPV:

71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice

Textul licitației

e Titeica nr.142,sector 2,Bucuresti, parter, Registratura, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Titeica nr.142,sector 2,Bucuresti, etaj 2, camera 4, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Sanatate SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului de investitii „Infiintare nou sediu central de birouri al C.A.S.M.B. prin reabilitarea, supraetajarea, recompartimentarea si schimbarea functiunii actuale a Blocului nr. 7, cu regim de inaltime actual S+P+4E, propus prin proiect S+P+5E (4E+M), situat in str. Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, sector 6, BUCURESTI” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include: 1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele: 1.1. Intocmirea documentatiilor si obtinerea

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT