Data licitatiei 18.07.2018

Expirat

Realizarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii
Data licitatiei 18.07.2018
Expirat
2
2
Valoare estimata : 67,226 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2889439 Data publicarii : 07.02.2018 Tara/Judet: RO/Ialomita
Descriere scurta:

O infrastructura moderna pietonala pentru zona urbana care sa contribuie la fluenta in trafic, reducerea poluarii, cresterea sigurantei, promovarea prioritatii transportului public precum si asigurarea intermodalitatii este de stricta necesitate pentru cresterea eficientei in ceea ce priveste mobilitatea in Municipiul Slobozia. Municipiul Slobozia are intentia dezvoltarii din fonduri europene nerambursabile a unei solutii de integrate de mobilitate urbana, iar atingerea acestui obiectiv se poate realiza prin Realizarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii pentru „Reabilitarea, modernizarea si conectarea zonei pietonale dintre strazile Ialomitei si Aleea Pietii cu acces la B-dul Matei Basarab, la zona extinsa de mobilitate urbana” în Municipiul Slobozia.

Coduri CPV:

71322500-6 - Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport

Textul licitației

(punctele) de contact mentionat(e) anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) Unitate administrativ teritoriala Activitate (activitati) Altele: Servicii publice locale Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta Realizarea documentatiei de avizare a lucrar

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta