Servicii de acceptare a platilor de impozite, taxe, contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS la ghiseele Trezoreriei Statului de catre persoane fizice si persoane jurid
Data licitatiei 06.04.2017
Expirat
11
11
Valoare estimata : 84,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2271070
|
Data publicarii :
27.03.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Conform scrisorii de intentie nr. CJR-DSI-4118/27.03.2017, caietului de sarcini nr. CJR-DSI/4088/27.03.2017 si formularelor anexate acesteia publicate pe site-ul ANAF.
Coduri CPV:
66110000-4 - Servicii bancare
|
Textul licitației
Accesati: www.anaf.ro, sectiune INFO ANAF - sectiunea „Anunturi de achizitie de bunuri si servicii” pentru vizualizarea acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 84000.00 RON
Conditii contract: Conform scrisorii de intentie nr. CJR-DSI-4118/27.03.2017, caietului de sarcini nr. CJR-DSI/4088/27.03.2017 si formularelor anexate acesteia publicate pe site-ul ANAF. Accesati: www.anaf.ro, sectiune INFO ANAF - sectiunea „Anunturi de achizitie de bunuri si servicii” pentru vizualizarea acestora.
Conditii participare: Ofertele vor fi depuse în plic închis la sediul D.G.R.F.P. Cluj-Napoca, P-ta Avram Iancu nr. 19, cam.239, et.II, loc. Cluj-Napoca, cu mentiunea “Oferta pentru servicii de acceptare de plati a impozitelor, taxelor si contributiilor sociale, ca metoda alternativa de plata prin intermediul terminalelor POS de catre persoane fizice si persoane juridice”. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin catalogul electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.
Termen limita primire oferte: 07.04.2017
Informatii supliment