Servicii de arhivare documente din cadrul Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sf. Apostol Andrei’’Constanta (denumit in continuare ,,SCJU Constanta”) si a Sectiilor Exterioare/ Acord Cadru 24 luni/ 2 Loturi
Data licitatiei 21.01.2021
Expirat

5

5
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 5052045
|
Data publicarii :
21.01.2021
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Servicii de arhivare documente din cadrul Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sf. Apostol Andrei’’Constanta (denumit in continuare ,,SCJU Constanta”) si a Sectiilor Exterioare/ Acord Cadru 24 luni/ 2 Loturi
Coduri CPV:
79995100-6 - Servicii de arhivare
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
2 Loturi
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
SERVICII DE ARHIVARE DOCUMENTE-Acord Cadru 24 luni / 2 loturi
Valoare minima Acord Cadru=684,648.00 Lei fara Tva
Valoare maxima Acord Cadru=800,880.00 Lei fara Tva
Valoare minima contract subsecvent= 36,603.00 Lei fara Tva
Valoare maxima contract subsecvent = 320,150.00 Lei fara Tva
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 9 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depun