Servicii de arhivare si de asistenta arhiva -ACORD CADRU 24 luni
Data licitatiei 17.03.2021
Expirat
65
65
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5169955
|
Data publicarii :
11.03.2021
|
Tara/Judet:
RO/Iasi |
Descriere scurta:
Servicii de arhivare si de asistenta arhiva -ACORD CADRU 24 luni
Coduri CPV:
79995100-6 - Servicii de arhivare
100000000-0 - Cpv licitatii seap
|
Textul licitației
, in corespondenta cu „Cerintele tehnice „ propuse in atasament - în vederea determinării valorii estimate a întregului proces de achiziție publica. Persoana de contact: Director Administrativ Eduard Romila 0729292320
Modalitate desfasurare - 1) Op. Ec. interesati vor putea transmite oferta tehnica si financiara prin : posta, curier, la sediul Spitalului Clinic de Obstetrica si Ginecologie Cuza Voda Iasi, Str. Cuza Voda nr. 34 , Iasi, Romania, cod postal 700038, prin fax 0232 215468, e-mail achizitii@spitalcuzavodaiasi.ro; contact@spitalcuzavodaiasi.ro 2) În vederea publicării ulterioare a Raportului de consultare a pietei, vă rugăm să precizați în propunerea de oferta Informațiile confidențiale sau protejate de un drept de proprie
Data publicare
2021-03-11
Data limita transmitere propuneri
2021-03-17
Data limita consultare
2021-03-18