Servicii de asistență tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA
Data licitatiei 14.05.2020
Expirat
37
37
Valoare atribuita : 1,213,875
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4654638
|
Data publicarii :
19.01.2021
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Servicii de asistență tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA
Coduri CPV:
72611000-6 - Servicii de asistenţă tehnică informatică
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
r publice
SECTIUNEA II: Obiect
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de asistență tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de" Servicii de asistență tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA”.
Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură foloseste pentru gestionarea bazelor de date un numar de licente pentru pachetul Oracle Standard si Enterprise Edition si pachetul Real Application Clusters, conform caiet de sarcini.
Sistemul informatic al Agentiei de Plăți și Intervenție pentru Agricultură a fost dezvoltat inca din anul 2006 pe solutia Oracle pentru gestiune