Descriere scurta:
Contract de servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectului in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru ,,Cresterea capacitatii de atenuare a Acumularii Calinesti si de tranzitare a debitelor de viitura pana la frontiera cu Republica Ungara, judetul Satu Mare”, servicii care se pot grupa in trei etape: Etapa I Aplicatia de finantare: - elaborare expertize, studii si masuratori necesare dupa caz, in vederea realizarii SF, - analiza optiunilor si definitivarea masurilor impreuna cu AM POIM, - elaborare Studiu de fezabilitate, cu documentatiile aferente (ACB, AI, AVRSC, etc.) - elaborarea documentatiei pentru/si obtinerea aprobarii indicatorilor tehnico-economici ai proiectului, - intocmirea documentatiilor necesare precum si obtinerea Certificatului de urbanism si a tuturor avizelor/acordurilor cerute prin acesta, - intocmirea documentatiilor si parcurgerea procedurii in vederea obtinerii acordului de mediu, a declaratiei si a hartii Natura 2000 (daca este cazul), - intocmirea documentatiei tehnice necesara pentru obtinerea avizului de gospodarirea apelor, - intocmirea studiului in vederea conformarii proiectului cu Directiva Cadru Apa sau obtinerea declaratiei privind corpul de apa ( Apendice 2 la Cererea de finantare), - intocmirea si validarea OCPI a tuturor documentatiilor necesare pentru asigurarea terenurilor,- intocmirea strategiei de achizitii,- intocmirea/ sustinerea Aplicatiei de finantare si obtinerea aprobarii de catre AM, Etapa a II-a Pregatirea implementarii proiectului de investitie: : - intocmirea documentatiilor pentru atribuirea contractelor (lucrari/ servicii/ furnizare) in conformitate cu strategia de achizitii, - intocmirea documentatiei pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.), inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire, - intocmirea Proiectului de organizare a executiei lucrarilor - P.O.E. - intocmirea documentatiilor faza Proiect Tehnic si Caiet de sarcini, Detalii de executie, - derulare/finalizare procedura de achizitie si incheierea contractului de lucrari pentru obiectivele proiectului, - derulare/finalizare proceduri si incheierea contractelor de servicii (supraveghere executie, publicitate si audit financiar extern) si furnizare dotari (dupa caz), - intocmirea documentatiilor cadastrale pentru intabularea construc?iilor, Etapa III-a Asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor: : - asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor, - intocmirea documentatiilor necesare pentru justificarea si incheierea eventualelor acte aditionale intervenite la contractele din cadrul proiectului de investitie, - intocmirea documentatiei tehnice necesara pentru ob?inerea autorizatiei de gospodarirea apelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile : 10
Coduri CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize
71311100-2 - Servicii de asistenţă în domeniul lucrărilor publice
71354300-7 - Servicii de cadastru
79418000-7 - Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor
|