Servicii de consultanta, în vederea întocmirii si depunerii cererii de finantare si a tuturor documentelor aferente, pentru obiectivul de investitie ”Reabilitarea Spitalului Municipal Câmpulung Moldovenesc, în scopul cresterii eficientei energetice”
Data licitatiei 17.08.2017
Expirat
19
19
Valoare estimata : 60,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2526526
|
Data publicarii :
09.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Suceava |
Descriere scurta:
- intocmirea documentatiilor necesare accesarii fondurilor, indiferent de programul solicitat; - întocmirea de analize financiare si de risc; - analiza documentelor de programare (ghiduri solicitant si alte documente relevante); - analiza eligibilitatii proiectului si a solicitantului; - verificare documente primite de la beneficiar / corelarea cu documentele de programare; - întocmirea cererii de finantare si a anexelor ( bugete, liste echipamente, dotari, declaratii, plan de marketing); - întocmirea dosarului aferent cererii de finantare; - consultanta în procesul de evaluare a cererii de finantare (întocmire raspuns solicitare de clarificari); - depunerea documentatiei, spre aprobare, la Autoritatea de Management; - feedback permanent, precum si solutionarea clarificarilor solicitate de catre Autoritatile de Management pâna la finantare/contractare.
Coduri CPV:
79411000-8 - Servicii generale de consultanţă în management
|
Textul licitației
de analize financiare si de risc; - analiza documentelor de programare (ghiduri solicitant si alte documente relevante); - analiza eligibilitatii proiectului si a solicitantului; - verificare documente primite de la beneficiar / corelarea cu documentele de programare; - întocmirea cererii de finantare si a anexelor ( bugete, liste echipamente, dotari, declaratii, plan de marketing); - întocmirea dosarului aferent cererii de finantare; - consultanta în procesul de evaluare a cererii de finantare (întocmire raspuns solicitare de clarificari); - depunerea documentatiei, spre aprobare, la Autoritatea de Management; - feedback permanent, precum si solutionarea clarificarilor solicitate de catre Autoritatile de Management pâna la finantare/contractare.
Valoarea estimata fara TVA: 60000.00 RON
Conditii contract: Valoarea contractului va fi platita la prima cerere de plata/rambursare, numai în cazul obtinerii finantarii pentru acest proiect.
Conditii participare: Opratori economici inscrisi in SEAP si autorizati prin Certificatul de inregistrare sau Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru prestarea acestor servicii.
Criterii adjudecare: C