Data licitatiei 17.08.2017

Expirat

Servicii de consultanta, în vederea întocmirii si depunerii cererii de finantare si a tuturor documentelor aferente, pentru obiectivul de investitie ”Reabilitarea Spitalului Municipal Câmpulung Moldovenesc, în scopul cresterii eficientei energetice”
Data licitatiei 17.08.2017
Expirat
19
19
Valoare estimata : 60,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2526526 Data publicarii : 09.08.2017 Tara/Judet: RO/Suceava
Descriere scurta:

- intocmirea documentatiilor necesare accesarii fondurilor, indiferent de programul solicitat; - întocmirea de analize financiare si de risc; - analiza documentelor de programare (ghiduri solicitant si alte documente relevante); - analiza eligibilitatii proiectului si a solicitantului; - verificare documente primite de la beneficiar / corelarea cu documentele de programare; - întocmirea cererii de finantare si a anexelor ( bugete, liste echipamente, dotari, declaratii, plan de marketing); - întocmirea dosarului aferent cererii de finantare; - consultanta în procesul de evaluare a cererii de finantare (întocmire raspuns solicitare de clarificari); - depunerea documentatiei, spre aprobare, la Autoritatea de Management; - feedback permanent, precum si solutionarea clarificarilor solicitate de catre Autoritatile de Management pâna la finantare/contractare.

Coduri CPV:

79411000-8 - Servicii generale de consultanţă în management

Textul licitației

de analize financiare si de risc; - analiza documentelor de programare (ghiduri solicitant si alte documente relevante); - analiza eligibilitatii proiectului si a solicitantului; - verificare documente primite de la beneficiar / corelarea cu documentele de programare; - întocmirea cererii de finantare si a anexelor ( bugete, liste echipamente, dotari, declaratii, plan de marketing); - întocmirea dosarului aferent cererii de finantare; - consultanta în procesul de evaluare a cererii de finantare (întocmire raspuns solicitare de clarificari); - depunerea documentatiei, spre aprobare, la Autoritatea de Management; - feedback permanent, precum si solutionarea clarificarilor solicitate de catre Autoritatile de Management pâna la finantare/contractare. Valoarea estimata fara TVA: 60000.00 RON Conditii contract: Valoarea contractului va fi platita la prima cerere de plata/rambursare, numai în cazul obtinerii finantarii pentru acest proiect. Conditii participare: Opratori economici inscrisi in SEAP si autorizati prin Certificatul de inregistrare sau Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru prestarea acestor servicii. Criterii adjudecare: C

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT