Servicii de curatenie sediu birou O.C.P.I. Bacau, str. I.S. Sturza nr. 78, pentru o suprafata de aproximativ 2000 mp, 5 zile/saptamana.Materialele de curatenie vor fi asigurate de beneficiar.Prestatorul va asigura echipamentul(aspiratoare/filter/saci aspi
Data licitatiei 27.04.2015
Expirat
9
9
Valoare estimata : 16,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1180988
|
Data publicarii :
20.04.2015
|
Tara/Judet:
RO/Bacau |
Descriere scurta:
Servicii de curatenie sediu birouri O.C.P.I. Bacau, str. I.S.Sturza nr. 78, realizate zilnic, pana la 8 ore/zi,5 zile/saptamana, constand in operatiuni de tipul: - maturarea/aspirarea spatiilor de deservire publice: holuri, scari, spatii de arhiva, birouri; - spalarea pavimentelor (pardoseli din gresie, parchet); - aspirarea covoarelor, mochetelor si tapiteriilor; - curatarea peretilor; - stergerea prafului si lustruirea mobilierului; - curatarea echipamentelor de birou (tel., fax, PC, copiator etc.) cu solutii speciale; - spalarea si dezinfectarea grupurilor sanitare (gresia, faianta si obiectele sanitare)- zilnic; - curatarea geamurilor si a pervazurilor aferente cand se impune; - degajarea gunoiului, odorizarea si aerisirea incaperilor – zilnic; - curatarea terenului din fata institutiei (maturare, greblare, dezapezirea aleilor),ocazional; - altele, in functie de necesitati.
Coduri CPV:
90919200-4 - Servicii de curăţare a birourilor
|
Textul licitației
aptamana, constand in operatiuni de tipul: - maturarea/aspirarea spatiilor de deservire publice: holuri, scari, spatii de arhiva, birouri; - spalarea pavimentelor (pardoseli din gresie, parchet); - aspirarea covoarelor, mochetelor si tapiteriilor; - curatarea peretilor; - stergerea prafului si lustruirea mobilierului; - curatarea echipamentelor de birou (tel., fax, PC, copiator etc.) cu solutii speciale; - spalarea si dezinfectarea grupurilor sanitare (gresia, faianta si obiectele sanitare)- zilnic; - curatarea geamurilor si a pervazurilor aferente cand se impune; - degajarea gunoiului, odorizarea si aerisirea incaperilor – zilnic; - curatarea terenului din fata institutiei (maturare, greblare, dezapezirea aleilor),ocazional; - altele, in functie de necesitati.
Valoarea estimata fara TVA: 16000.00-24000.00 RON
Conditii contract: Perioada derularii contractului: 01.05.2015-31.12.2015, cu posibilitate prelungirii in conditiile legii. Pretul va fi ferm pe toata perioada de derulare a contractului. Plata prestatiilor se va realiza lunar in termen de maxim 30 de zile de la primirea facturii, cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 34/2009, pentru luna anterioara si dupa semnarea