Data licitatiei 09.04.2021

Expirat

Servicii de gestionare electronica a datelor, programare, mentenanta, asistenta tehnica si actualizare software a Sistemului Informatic ArhieEl pentru DGAUIS S4 si pentru cele 57 de unitati de invatamant subordonate
Data licitatiei 09.04.2021
Expirat
43
43
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 5232182 Data publicarii : 06.04.2021 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Servicii de gestionare electronica a datelor, programare, mentenanta, asistenta tehnica si actualizare software a Sistemului Informatic ArhieEl pentru DGAUIS S4 si pentru cele 57 de unitati de invatamant subordonate

Coduri CPV:

72322000-8 - Servicii de gestionare a datelor
100000000-0 - Cpv licitatii seap

Textul licitației

piata in vederea pregatirii achizitiei avand ca obiect ”Servicii de gestionare electronica a datelor, programare, mentenanta, asistenta tehnica si actualizare software a Sistemului Informatic ArhieEl pentru DGAUIS S4 si pentru cele 57 de unitati de invatamant subordonate” in vederea informarii operatorilor economici cu privire la planurile de achizitie si cerintele avute in vedere in legatura cu aceasta. Obiectivele avute in vedere: autoritatea contractanta deruleaza un proces de consultare a pietei, ca parte a procesului de achizitie publica in cadrul etapei de planificare/pregatire, autoritatea dorind sa se asigure ca modalitatea de atribuire, precum si modalitatea de derulare a contractarii, descrierea cheltuielilor, alte aspecte obtinute in urma consultarii pietei vor asigura potentialele solutii tehnice, financiare sau contractuale pentru satisfacerea nevoii autoritatii contractante. Aspecte supuse consultarii - Valoarea estimata a serviciilor; - Serviciile oferite; - Conditii specifice de legalitate, certificari, autorizatii, autorizari, etc.; - Propuneri de configurare a acordului cadru si a contractelor subsecvente; - Alte aspecte relevante identificate de operat

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT