Servicii de inchiriere aplicație Management și monitorizare a dosarelor de instanță
Data licitatiei 02.10.2018
Expirat
82
82
Valoare atribuita : 264
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 3393826
|
Data publicarii :
28.04.2023
|
Tara/Judet:
RO/Ilfov |
Descriere scurta:
Servicii de inchiriere aplicație Management și monitorizare a dosarelor de instanță
Coduri CPV:
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de inchiriere aplicație Management și monitorizare a dosarelor de instanță
II.1.2) Cod CPV principal:
Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Se intenționează închirierea unei aplicații de ‘’Management și monitorizare a dosarelor de instanță’’. Aplicația trebuie sa fie un sistem integrat , de tip web, modern și performant, caracterizat de o capacitate de adaptare rapidă la dimensiunea și structura instituției. Autoritatea contractanta organizatoare Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii va incheia acordul cadru pentru servicii de Inchiriere aplicație Management și monitorizare a dosarelor de instanță pentru o perioada de 48 luni, cu un singur operator economic, iar contractele subsecvente vor fi incheiate si derulate de catre Administratia Natională a Penitenciarelor și unitatile penitenciare subordonate.
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in
loturi: Nu
II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)