Servicii de intocmire a documentatiei tehnico-economice (SF, PT+CS, DTAC)pentru obiectivul "Reabilitare si reparatii instalatie electrica a sediului Centrului Militar Judetean Mehedinti".
Data licitatiei 18.09.2016
Expirat

2

2
Valoare estimata : 8,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1926908
|
Data publicarii :
14.09.2016
|
Tara/Judet:
RO/Mehedinti |
Descriere scurta:
Cerinte minime necesare: - inlocuirea tablourilor electrice si echiparea acestora cu elemente de siguranta performante - circuitele electrice pentru alimentarea prizelor vor fi aparent (pozate)pe perete cat mai aproape de consumatori - circuitele electrice vor fi separate pentru : alimentarea cu energie electrica a tehnicii de calcul(prin UPS-ul existent);alimentarea cu energie electrica a sistemului de ventilatie; alimentarea cu energie electrica a sistemului de iluminat interior si exterior(pe traseele existente cu inlocuirea conductorului din aluminiu cu conductor din cupru); alimentarea generala cu energie electrica ( cu inlocuirea coloanei generale de alimentare cu conductoare din cupru) - verificarea si acolo unde va fi cazul reconditionarea prizelor de pamant - montarea lampilor de evacuare pentru situatii de urgenta.
Coduri CPV:
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrică
|
Textul licitației
ventilatie; alimentarea cu energie electrica a sistemului de iluminat interior si exterior(pe traseele existente cu inlocuirea conductorului din aluminiu cu conductor din cupru); alimentarea generala cu energie electrica ( cu inlocuirea coloanei generale de alimentare cu conductoare din cupru) - verificarea si acolo unde va fi cazul reconditionarea prizelor de pamant - montarea lampilor de evacuare pentru situatii de urgenta.
Valoarea estimata fara TVA: 8000.00 RON
Conditii contract: Termenul de predare a documentatiei tehnice este de 30 zile de la semnarea contractului. Predarea se va face la sediul achizitorului. Plata se va face într-un termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului. Plata se va face pe baza facturii însotita de procesul verbal de receptie si acceptare din partea achizitorului a documentatiei tehnice.