Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare şi imprimantă fluturaşi salarizare
Data licitatiei 27.10.2019
Expirat

2

2
Valoare estimata : 125,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4202687
|
Data publicarii :
22.10.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare şi imprimantă fluturaşi salarizare
Data limita depunere oferta:
2019-10-28
Coduri CPV:
72611000-6 - Servicii de asistenţă tehnică informatică
|
Textul licitației
s=\"col-sm-12\">2019-10-28T16:30:00+02:00
Descriere contract:
Obiectul contractului- Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare MyStaff şi imprimantă fluturaşi salarizare. Contractul va fi valabil de la 01.01.2020 până la 31.12.2020.
Se vor presta urmatoarele servicii:
1. Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia salarizare MyStaff: - servicii de mentenanţă-lunar; - servicii de dezvoltare- ore estimate- 185; - servicii suport servicii salarizare on site- ore estimate- 50; - servicii suport salarizare on call- ore estimate- 130; - suport legislativ- ore estimate- 25.
2. Servicii de mentenanţă pentru imprimanta fluturaşi salarizare Printronix P7010 - observarea vizuală şi auditivă a funcţionării nor