Data licitatiei 14.01.2014

Expirat

SERVICII DE MENTENANTA SOFTWARE SI SUPORT TEHNIC aferente componentelor software din cadrul proiectului Servicii eficiente de e-administratie si managementul teritoriului pentru Primaria Alba Iulia
Data licitatiei 14.01.2014
Expirat
62
62
Valoare atribuita : 1,180,035 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 164969 Data publicarii : 14.01.2014 Tara/Judet: Alba
Descriere scurta:

SERVICII DE MENTENANTA SOFTWARE SI SUPORT TEHNIC aferente componentelor software din cadrul proiectului Servicii eficiente de e-administratie si managementul teritoriului pentru Primaria Alba Iulia

Coduri CPV:

72611000-6 - Servicii de asistenţă tehnică informatică

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

ul proiectului Servicii eficiente de e-administratie si managementul teritoriului pentru Primaria Alba Iulia II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Servicii 7 - Servicii informatice si servicii conexe Locul principal de prestare: Municipiul Alba Iulia Codul NUTS: RO121 - Alba II.1.3) Anuntul implica II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor SERVICII DE MENTENANTA SOFTWARE SI SUPORT TEHNIC aferente componentelor software din cadrul proiectului Servicii eficiente de e-administratie si managementul teritoriului pentru Primaria Alba Iulia II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) 72611000-6 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2) II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor) II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor 1,180,034.77 RON SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Tipul procedurii IV.1.1) Tipul procedurii Negociere fara anunt de participare Justificarea alegerii procedurii d

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT