Data licitatiei 02.03.2020

Expirat

Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat
Data licitatiei 02.03.2020
Expirat
43
43
Valoare atribuita : 0 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 4510561 Data publicarii : 07.05.2024 Tara/Judet: RO
Descriere scurta:

Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat

Coduri CPV:

50312000-5 - Repararea şi întreţinerea echipamentului informatic

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

ipala Servicii publice generale SECTIUNEA II: Obiect II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat II.1.2) Cod CPV principal: Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Tipul contractului: Servicii II.1.4) Descriere succinta: LOTUL I – Întreținere hardware și software platforme IBM: - Servicii de repararea și întreținerea hardware şi software a Echipamentelor informatice, de tip reactiv (servicii reactive de întreținere curentă hardware și software de sistem pentru menținerea în funcțiune a tuturor serverelor care sunt sau urmează a intra în perioada de postgaranţie); - Servicii de asistență tehnică (informatică) hardware și software, de tip proactiv (servicii proactive de asistență tehnică hardware și software pentru proiectare, configurare, punere în funcțiune și optimizare servere) și Servicii de asistență tehnică software, la cerere. Sunt exceptate produs

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT