Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat
Data licitatiei 02.03.2020
Expirat
43
43
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4510561
|
Data publicarii :
07.05.2024
|
Tara/Judet:
RO |
Descriere scurta:
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat
Coduri CPV:
50312000-5 - Repararea şi întreţinerea echipamentului informatic
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ipala Servicii publice generale
SECTIUNEA II: Obiect
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat
II.1.2) Cod CPV principal:
Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
LOTUL I – Întreținere hardware și software platforme IBM:
- Servicii de repararea și întreținerea hardware şi software a Echipamentelor informatice, de tip reactiv (servicii reactive de întreținere curentă hardware și software de sistem pentru menținerea în funcțiune a tuturor serverelor care sunt sau urmează a intra în perioada de postgaranţie);
- Servicii de asistență tehnică (informatică) hardware și software, de tip proactiv (servicii proactive de asistență tehnică hardware și software pentru proiectare, configurare, punere în funcțiune și optimizare servere) și Servicii de asistență tehnică software, la cerere. Sunt exceptate produs