Data licitatiei 29.01.2019

Expirat

Servicii de proiectare faza PT, DDE
Data licitatiei 29.01.2019
Expirat
15
15
Valoare estimata : 17,026 RON Tip anunt: Achizitii ID: 3574894 Data publicarii : 17.01.2019 Tara/Judet: RO/Neamt
Descriere scurta:

Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului si verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie, pentru obiectivul de investitii "Infiintare, modernizare si dotare Centru Integrat Acordare Servicii Sociale in Sat Ghigoiesti, Com. Stefan cel Mare, judetul Neamt"

Coduri CPV:

71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice

Textul licitației

tinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului si verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie, pentru obiectivul de investitii \"Infiintare, modernizare si dotare Centru Integrat Acordare Servicii Sociale in Sat Ghigoiesti, Com. Stefan cel Mare, judetul Neamt\" Numar de referinta:2 II.1.2) Cod CPV principal: 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Servicii II.1.4) Descriere succinta: Se vor presta servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului si verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie, pentru obiectivul de investitii \"Infiintare, modernizare si dotare Centru Integrat Acordare Servicii Sociale in Sat Ghigoiesti, Com. Stefan cel Mare, judetul Neamt\". Prin contractul de achizitie publica se vor presta serviciile de proiectare pentru lucrari de constructii civile. Se vor elabora documentatiile tehnice pentru toate specialitatile proiectului , in integrali

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT