Data licitatiei 02.11.2014

Expirat

Servicii de proiectare pentru reabilitare drum forestier Racovita Valea
Data licitatiei 02.11.2014
Expirat
1
1
Valoare estimata : 7,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 913826 Data publicarii : 16.10.2014 Tara/Judet: RO/Dolj
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA Numar invitatie: 366116 / 17.10.2014 Denumire contract: Servicii de proiectare pentru reabilitare drum forestier Racovita Valea Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Iancu Jianu,19, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon:+40 251421363, fax:+40 251597059 I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Dolj, Str Iancu Jianu,19, Craiova, Romania I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura) SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru reabilitare drum forestier Racovita Valea II.1.2) Tip contract: Servicii II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare pentru reabilitarea unui drum forestier conform caietului de sarcini Valoarea estimata include procentul de diverse si neprevazute 0 % reprezentand 0 lei  Valoarea estimata totala a contractului este de 7000,00 lei, fara TVA, este formata din:   - valoarea estimata a serviciilor in suma de : 7000,00 lei, fara TVA, si   - cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute 0 % reprezentand 0 lei II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 7,000 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Garantie de participare in cuantum de 100 lei. Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este data publicarii anuntului de participare(curs BNR). Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pâna la data deschiderii ofertelor in urmatoarul cont: RO24RZBR0000060002216605 deschis la Raiffeisen Bank Agentia N.Titulescu, Craiova sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau prin depunere la casieria Directiei silvice Dolj. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pâna cel mai târziu la deschiderea ofertelor precum si în cazul în care nu este constituita în conditiile prezentate mai sus, în cuantumul stabilit în prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a încasa în nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzând suma constituita, atunci când acesta din urma se afla în oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G.925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante ( formularul „Cerere de restituire a garantiei de participare” - formulare), cu precizarea valorii de restituit. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G.925/2006 Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie în termen de 3 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie:- Garantia de buna executie va fi constituita în conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari în forma prezentata în formularul “Scrisoare de garantie de buna executie”, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante în original. Garantia se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume în numerar, în cazul în care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si conform art 90 alin. 3, din HG 925/2006,(modificat prin HG 1045/2011), prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. În acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul îndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie în documentatia de atribuire III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: Cerinta nr.1      Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se încadreze în situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (încadrarea în una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);      Formulare obligatorii:      Se va prezenta completat formularul: Declaratie privind eligibilitatea.      În cazul în care, în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens.      Cerinta nr.2      Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti sau ofertanti asociati, nu trebuie sa se încadreze în situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006. (încadrarea în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);      Operatorii economici participanti la procedura în calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se încadreze în situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006.      Formulare obligatorii: Se va prezenta completat formularul: Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform precizarilor de mai sus      În cazul în care, în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens.      Cerinta nr.3      Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.      În cazul în care, în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens.      Cerinta nr.4 : Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se încadreze în situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(încadrarea în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)      Formulare obligatorii: Se va prezenta completat formularul: Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.      Persoanele cu putere de decizie in ceea ce priveste organizarea ,derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt:     Catalin Lucian MATEI- DIRECTOR   Eugen Gioanca-DIRECTOR TEHNIC   Cristina BELETU-DIRECTOR ECONOMIC   Liviu Jean ?ELARU-Ing comp. mecanizare-investitii-membru comisie   Nicoleta Eugenia TOMA ECONOMIST-membru comisie   Razvan COVALE CONSILIER JURIDIC-membru   Elena ANDREI- RESPONSABIL ACHIZITII-membru comisie   Florian POPA-Inginer -membru de rezerva pentru Presedinte comisie   ?tefan Alin VELEA-CONSILIER JURIDIC-membru de rezerva comisie   Nicolae PÎRVU -inginer -membru de rezerva in comisie   Cornelia STANESCU-economist-membru de rezerva in comisie   Danu? RA?OIU-INGINER -membru de rezerva in comisie Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ,,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.   Cerinta nr. 2   Ofertantul are obligatia sa fie atestat conform O.M. nr. 576/2009.   Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii:   Operatorii economici participanti la procedura în calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte Atestat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, obtinut conform O.M. 576/2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea drumurilor forestiere, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, fiecare pentru partea din contract pe care o realizeaza.  3 Daca este cazul:In cazul unei asocieri ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie,In cazul care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare,contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante,inainte de data semnarii contractului. Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ,din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii similare (studiu de fezabilitate( sau documentatie de avizare a lucrarilor de interventie)si proiect tehnic Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: - IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 10:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 14:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2014 15:15

Coduri CPV:

71322500-6 - Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport

Textul licitației

Racovita Valea II.1.2) Tip contract: Servicii II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare pentru reabilitarea unui drum forestier conform caietului de sarcini Valoarea estimata include procentul de diverse si neprevazute 0 % reprezentand 0 lei Valoarea estimata totala a contractului este de 7000,00 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a serviciilor in suma de : 7000,00 lei, fara TVA, si - cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute 0 % reprezentand 0 lei II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 7,000 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITI

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta