Data licitatiei 31.08.2017

Expirat

Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru DALI (inclusiv ET) + PTE (inclusiv DDE) + P.A.C. + anexe – „Reabilitarea, modernizarea, reamenajarea si dotarea Ambulatoriului Integrat Oftalmologie din cadrul Spitalului Clinic
Data licitatiei 31.08.2017
Expirat
2
2
Valoare estimata : 48,293 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2432306 Data publicarii : 25.06.2017 Tara/Judet: RO/Timis
Descriere scurta:

In conformitate cu cerintele impuse in Tema de proiectare si Nota conceptuala, vor fi prestate urmatoarele servicii:
• Elaborare Expertiza Tehnica;
• Elaborare Documentatie pentru avizarea lucrarilor de interventie (DALI), inclusiv devizul general conform HG 907/2016 actualizata;
• Obtinerea avizelor si acordurilor necesare la faza DALI pentru obtinerea finantarii nerambursabile conform legislatiei în vigoare, si a oricaror alte avize si acorduri care reglementeaza obtinerea finantarii, inclusiv plata taxelor necesare eliberarii acestora;
• Intocmire anexa: Nota privind încadrarea în standardele de cost (Model standard anexa Ghid);
• Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C) si Proiect de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E) conform HG 907/2016 actualizata, inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire;
• Elaborare Proiect Tehnic de Executie, conform HG 907/2016 actualizata;
• Elaborare documentatii pentru obtinerea Avizului Inspectoratului Judetean de Politie – daca este cazul;
• Proiectul AS Build pentru toate specialitatile (daca e cazul) la sfârsitul implementarii proiectului;
• Asistenta de specialitate în calitate de expert cooptat, pe perioada desfasurarii achizitiilor lucrarilor de executie - asigurarea expertilor pe specialitati ce urmeaza a fi cooptati în procesul de achizitie a lucrarilor, echipamentelor si a dotarilor aferente;
• Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului prin:
-nominalizarea unui expert cooptat pentru derularea procedurii de achizitie a lucrarilor;
-sprijinirea la elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici participarea la sedintele lunare/trimestriale organizate de Beneficiar;
-participarea pe santier la verificarea fazelor de executie pe perioada de executie a lucrarilor întocmirea referatului de prezentare pentru toate specialitatile cu privire la modul în care a fost executata lucrarea;
-emiterea de dispozitii de santier etc.

Coduri CPV:

71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
71319000-7 - Servicii de expertiză

Textul licitației

  Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea:  Timisoara , Cod postal:  300030 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice , Tel.  +40 256408453 , In atentia:  Petricescu Calin , Email:  achizitiipublice@primariatm.ro , Fax:  +40 256408477 , Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Sistemul Electronic de Achizitii Publice Adresa postala:  - , Localitatea:  - , Cod postal:  - , Romania , Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Sistemul Electronic de Achizitii PUblice Adresa postala:  - , Localitatea:  - , Cod postal:  - , Romania , Adresa intern

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta