Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru DALI (inclusiv ET) + PTE (inclusiv DDE) + P.A.C. + anexe – „Reabilitarea, modernizarea, reamenajarea si dotarea Ambulatoriului Integrat Oftalmologie din cadrul Spitalului Clinic
Data licitatiei 31.08.2017
Expirat

2

2
Valoare estimata : 48,293 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2432306
|
Data publicarii :
25.06.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
In conformitate cu cerintele impuse in Tema de proiectare si Nota conceptuala, vor fi prestate urmatoarele servicii: • Elaborare Expertiza Tehnica; • Elaborare Documentatie pentru avizarea lucrarilor de interventie (DALI), inclusiv devizul general conform HG 907/2016 actualizata; • Obtinerea avizelor si acordurilor necesare la faza DALI pentru obtinerea finantarii nerambursabile conform legislatiei în vigoare, si a oricaror alte avize si acorduri care reglementeaza obtinerea finantarii, inclusiv plata taxelor necesare eliberarii acestora; • Intocmire anexa: Nota privind încadrarea în standardele de cost (Model standard anexa Ghid); • Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C) si Proiect de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E) conform HG 907/2016 actualizata, inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire; • Elaborare Proiect Tehnic de Executie, conform HG 907/2016 actualizata; • Elaborare documentatii pentru obtinerea Avizului Inspectoratului Judetean de Politie – daca este cazul; • Proiectul AS Build pentru toate specialitatile (daca e cazul) la sfârsitul implementarii proiectului; • Asistenta de specialitate în calitate de expert cooptat, pe perioada desfasurarii achizitiilor lucrarilor de executie - asigurarea expertilor pe specialitati ce urmeaza a fi cooptati în procesul de achizitie a lucrarilor, echipamentelor si a dotarilor aferente; • Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului prin: -nominalizarea unui expert cooptat pentru derularea procedurii de achizitie a lucrarilor; -sprijinirea la elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici participarea la sedintele lunare/trimestriale organizate de Beneficiar; -participarea pe santier la verificarea fazelor de executie pe perioada de executie a lucrarilor întocmirea referatului de prezentare pentru toate specialitatile cu privire la modul în care a fost executata lucrarea; -emiterea de dispozitii de santier etc.
Coduri CPV:
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
71319000-7 - Servicii de expertiză
|
Textul licitației
Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408453 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: - , Localitatea: - , Cod postal: - , Romania , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii PUblice
Adresa postala: - , Localitatea: - , Cod postal: - , Romania , Adresa intern