Data licitatiei 09.08.2021

Expirat

Servicii de revizuire,actualizare și completare a proiectului tehnic de execuție, a documentației rest de executat și a devizului general și servicii de asistență tehnică, aferente obiectivului de investiţii: “MODERNIZARE CENTRALĂ TERMICĂ Ș
Data licitatiei 09.08.2021
Expirat
147
147
Valoare estimata : 162,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 5462040 Data publicarii : 23.07.2021 Tara/Judet: RO/Arges
Descriere scurta:

Servicii de revizuire,actualizare și completare a proiectului tehnic de execuție, a documentației rest de executat și a devizului general și servicii de asistență tehnică, aferente obiectivului de investiţii: “MODERNIZARE CENTRALĂ TERMICĂ ȘI REȚELE DE DISTRIBUȚIE – PENITENCIARUL MIOVENI”

Coduri CPV:

71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de încălzire

Textul licitației

.1) Titlu: Servicii de revizuire,actualizare și completare a proiectului tehnic de execuție, a documentației rest de executat și a devizului general și servicii de asistență tehnică, aferente obiectivului de investiţii: “MODERNIZARE CENTRALĂ TERMICĂ ȘI REȚELE DE DISTRIBUȚIE – PENITENCIARUL MIOVENI” Numar de referinta:24972170_2021_PAAPD1279160 II.1.2) Cod CPV principal: 71321200-6 Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii diverse II.1.4) Descriere succinta: 1. Actualizare deviz general 2. Întocmire studiu topografic 3. Întocmire studiu geotehnic 4. Întocmire expertiză tehnică asupra clădirii ”Centrală termică” 5. Întocmire expertiză tehnică asupra lucrărilor executate și a echipamentelor și utilajelor instalate în perioada 2010 - 2011 6. Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire 7. Elaborare proiect de organizare a execuției lucrărilor 8. Elaborare proiect tehnic de execuție 9. Elaborare documentație rest de executat 10. Alte documentații specifice 11. Asistență tehnică pe perioada derulării proc

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT