Data licitatiei 23.03.2017

Expirat

Servicii pentru organizare evenimente - Intalnire de lucru a C.R.I in cadrul implementarii POR 2014-2020 la Sibiu in 29.03.2017
Data licitatiei 23.03.2017
Expirat
11
11
Valoare estimata : 4,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2257842 Data publicarii : 21.03.2017 Tara/Judet: RO/Alba
Descriere scurta:

Scopul incheierii contractului consta in organizarea unui eveniment – Intalnire de lucru a C.R.I in cadrul implementarii POR 2014-2020 la Sibiu in 29.03.2017. Organizarea evenimentului se va realiza tinand cont de cerintele tehnice. Se estimeaza o participare de aproximativ 50 persoane iar durata de timp estimata este de 4-5 ore. Intalnirea va avea loc la Sibiu, in Sala de Sedinte a Consiliul Judetean Sibiu. Se vor asigura servicii de catering pentru cofee- break si dejun de lucru tip bufet suedez cu meniu aperitive. Se accepta o unitate de servire a mesei clasificata la categoria de 3* sau similar, exclusiv pe o raza de 500 m fata de sediul Consiliului Judetean Sibiu, din municipiul Sibiu. Achizitorul are dreptul de a solicita prestatorului sa ofere serviciile pentru evenimente, in aceleasi conditii, in alta data / interval orar decat cel vizat initial, cu o comunicare prealabila a modificarii acestora. Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele necesare servirii, bunurile si serviciile necesare pentru realizarea activitatilor din contract (ex. termos/expresor, pahare, cesti, palete, servetele), la locatia si data precizate de achizitor. Prestatorul va asigura o persoana de contact responsabila de implementarea contractului.

Coduri CPV:

79952000-2 - Servicii pentru evenimente

Textul licitației

4-5 ore. Intalnirea va avea loc la Sibiu, in Sala de Sedin?e a Consiliul Judetean Sibiu. Se vor asigura servicii de catering pentru cofee- break si dejun de lucru tip bufet suedez cu meniu aperitive. Se accepta o unitate de servire a mesei clasificata la categoria de 3* sau similar, exclusiv pe o raza de 500 m fata de sediul Consiliului Jude?ean Sibiu, din municipiul Sibiu. Achizitorul are dreptul de a solicita prestatorului sa ofere serviciile pentru evenimente, in aceleasi conditii, in alta data / interval orar decat cel vizat initial, cu o comunicare prealabila a modificarii acestora. Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele necesare servirii, bunurile si serviciile necesare pentru realizarea activitatilor din contract (ex. termos/expresor, pahare, cesti, palete, serve?ele), la locatia si data precizate de achizitor. Prestatorul va asigura o persoana de contact responsabila de implementarea contractului. Valoarea estimata fara TVA: 4000.00 RON Conditii contract: Contract de prestari servicii. Mod de plata 30 zile de la emiterea facturii. Cerintele tehnice si documentatia de atribuire au fost postate pe site-ul www.adrcentru.ro, sectiunea achizitii publ

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT