Data licitatiei 28.04.2024

Expirat

Soluție financiară în vederea demarării achiziției: ”servicii de actualizare a documentelor tehnice ale cadastrului în urma soluționării cererilor de rectificare în cadrul procesului de înregistrare sistematică a imobilelor din UAT Coșula -
Data licitatiei 28.04.2024
Expirat
13
13
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8180530 Data publicarii : 18.04.2024 Tara/Judet: RO/Botosani
Descriere scurta:

Soluție financiară în vederea demarării achiziției: ”servicii de actualizare a documentelor tehnice ale cadastrului în urma soluționării cererilor de rectificare în cadrul procesului de înregistrare sistematică a imobilelor din UAT Coșula - județul Botoșani– Livrarea 3 – Documente finale”

Coduri CPV:

71354300-7 - Servicii de cadastru

Textul licitației

l Botoșani– Livrarea 3 – Documente finale” Descriere Obținerea de potențiale soluții financiare pentru satisfacerea nevoii Autorității Contractante, pentru ”servicii de actualizare a documentelor tehnice ale cadastrului în urma soluționării cererilor de rectificare în cadrul procesului de înregistrare sistematică a imobilelor din UAT Coșula - județul Botoșani– Livrarea 3 – Documente finale” conform Caietului de Sarcini atașat. Aspecte supuse consultarii Autoritatea contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite, în cazul în care le consideră relevante. Valoarea soluției ofertate, reprezentând Livrarea Documente tehnice ale cadastrului finale pentru UAT Coșula, județul Botoșani, conform punctului 1.3 a procedurii de emitere și întocmire a documentației din tabelul livrabile* prevăzută de art. 53 din ODG al ANCPI nr. 1/2020, precum și a tabelului nr.1 din Caietul de Sarcini, se va calcula conform tabelului A din documentul \"Anunt Consultare Piata_UAT Cosula\" atasat. În cazul în care: -va exista situația în care nu s-a transmis nicio soluție financiară, OCPI Botoșani va relua procesu

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT