Achizitie de: Servicii de verificare, reparare și reîncărcare stingătoare incendiu. Cantitățile și specificațiile tehnice ale produselor se regăsesc în caietul de sarcini atașat anunțului de publicitate.
Data licitatiei 18.09.2025
au mai rămas 3 zile

6

6
Valoare estimata : 1,520 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 10021696
|
Data publicarii :
15.09.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie de: Servicii de verificare, reparare și reîncărcare stingătoare incendiu. Cantitățile și specificațiile tehnice ale produselor se regăsesc în caietul de sarcini atașat anunțului de publicitate.
Data limita depunere oferta:
2025-09-18
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
sm-12">Data limita depunere oferta:
2025-09-18T23:59:00+03:00
Descriere contract:
Achizitie de: Servicii de verificare, reparare și reîncărcare stingătoare incendiu. Cantitățile și specificațiile tehnice ale produselor se regăsesc în caietul de sarcini atașat anunțului de publicitate.
Conditii referitoare la contract:
Termen de plata: maxim 30 de zile calendaristice de la recepția serviciilor și primirea facturii, în contul de TREZORERIE al operatorului economic declarat câștigător, prin OP, în conformitate cu prevederile art.6, alin.(1) din Legea nr.72/2013 privind măsurile pentru combaterea întârz