Sistem informatic integrat necesar pentru digitalizarea fluxurilor de lucru și implementarea registraturii și arhivării electronice
Data licitatiei 21.10.2025
Expirat

3

3
Valoare atribuita : 8,240,745 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 10169559
|
Data publicarii :
21.10.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Sistem informatic integrat necesar pentru digitalizarea fluxurilor de lucru și implementarea registraturii și arhivării electronice
Coduri CPV:
72260000-5 - Servicii de software
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ii și arhivării electronice
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de software (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă implementarea cu succes a unui sistem de management al documentelor, inclusiv hardware și software dedicate, fiind necesar pentru consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității instituției prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației, prin implementarea de măsuri de digitalizare menite să ajute la standardizarea modului de lucru și a activităților specifice.
Orice Operator Economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare cu privire la documentația de atribuire. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inain