Erata la anuntul MC1009511 privind achiziționarea unei Soluții Contact Center și accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcțiune și instruire, garanție și suport tehnic”
Data licitatiei 05.03.2020
Expirat
129
129
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4498826
|
Data publicarii :
02.03.2020
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Erata la anuntul MC1009511 privind achiziționarea unei Soluții Contact Center și accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcțiune și instruire, garanție și suport tehnic”
Coduri CPV:
79511000-9 - Servicii de centrală telefonică
100000000-0 - Cpv licitatii seap
|
Textul licitației
tact Center-ului ANAF pentru a se putea asigura atât suportul legislativ fiscal, precum și cel tehnic în vederea furnizării de informații pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili.
Atingerea acestui obiectiv va permite creșterea performanțelor și disponibilității în a oferi toată gama de informații financiar-fiscale, în vederea îndeplinirii cerințelor organizației în materie de servicii oferite atât personalului intern cât și contribuabililor.
Agenția Națională de Administrare Fiscală, prin Direcția Generală de Asistență pentru Contribuabili, este utilizatorul principal al funcționalităților de Contact Center în ceea ce privește sectorul de suport și informații fiscal-financiare, și într-o măsură mai restrânsă Serviciul HELP Desk din cadrul Centrului Național de Informații Financiare.
Datorită modificărilor legislative din domeniul fiscal din ultima perioadă, activitatea Contact Center-ului a crescut foarte mult depășind semnificativ capacitatea actuală de prelucrare a apelurilor, numărul existent de 20 licențe pentru agenți de Contact Center devenind insuficient. Traficul mare de apeluri a fost confirmat