Înfiinţarea unui Call Center (Sistem Omnichannel Contact Center) + mentenanta anuala
Data licitatiei 27.10.2022
Expirat
98
98
Valoare estimata : 1 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6464800
|
Data publicarii :
19.10.2022
|
Tara/Judet:
RO/Olt |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Înfiinţarea unui Call Center (Sistem Omnichannel Contact Center) + mentenanta anuala
Data limita depunere oferta:
2022-10-27
Coduri CPV:
79512000-6 - Centre de apel
|
Textul licitației
limita depunere oferta:
2022-10-27T11:11:47+03:00
Descriere contract:
Obiectul contractului il reprezinta modernizarea sistemului de preluare, analiză și distribuție a tuturor interacțiunilor cu clienții, pe toate canalele media de comunicare inclusiv cele social media sau offline, prin implementarea unei soluţii de tip Omnichannel Contact Center, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.
Totodata, prestatorul trebuie sa asigure si serviciile de mentenanta anuala si suport software, inclusiv upgrade.
Conditii referitoare la contract:
Conform caiet de sarcini
Conditii de participare:
In eleborarea ofertei tehnico- financiare, operatorii economici trebuie sa prezinte urmatoarele: 1. Modalitate de plata (SC Compania de Apa Olt S.A agreaza plata cu OP la 30 de zile de la primirea facturii si li